TRADUCCIÓ .

lunes, 22 de marzo de 2010

SORTIDA BTT , ORPI NEVAT.

Sortida per Orpi , realitçada per jordi,plumete,manolo i jo .
Trobem neu

La primera baixada .

cada vegada trobem mes neu i nem seguint les roderes de la bici del devant , amb el problema de que quant frena ,parem tots de cop.

per el cami començem a trobar arbres caiguts i començem a tenir els peus freds

aviat arribarem al riu ,per creuarlo cada un de nosaltres utilitça una tecnica diferent , el jordi i el toni pasan casi sense mullarse , el manolo decideix treures les sabates i creuar a peu i jo vaig calcular malament la velocitat i una " piedra en el camino " em va parar de cop ,mmmm siii el aigua estaba fresca ( sort que era jo el que filmaba )

5 comentarios:

cristina dijo...

Molt xulo el blog, tan el disseny com les imatges. Moltes felicitats!! ets un crack!!!

joan dijo...

eepppsss lo mes important RADIO 3 ONLINEEE!!!!!!!

estrella dijo...

eiiii!!! molt xulo el reportatge pero em sembla que el cercle marcant la cabra està una mica massa a l'esquerra !!
radio 3 online !!!! que guapo!!! ets un crack com diu la Cristina.
Quina ilu poder escoltar RADIO 3 on line !!!

joan dijo...

ssppp al final t agradara radio 3 i totttt!!!!!
estrella a veure quan fem un REPRTATGE nou jajajaja

estrella dijo...

t'has perdut un bon rptatge, tu!!! varem obrir un barranc guapi, un encadenat de 17 i 41 m cascadeta amb aigueta